Estem actualitzant els continguts pel curs 18-19. Valideu la informació a ampa@ampaciutatjardi.cat


THEATRE  ART & SOCK

Infantil:

Acting Fun Activitat educativa per a nens  i nenes d’entre 3 i 5 anys entorn del teatre i l’expressió amb l’anglès com a llengua vehicular. A través del cos i l’expressió oral, l’infant es coneix a si mateix i es comunica i relaciona amb els altres. La classe de teatre és un espai lúdic i educatiu per experimentar amb l’expressió del cos i estimular la capacitat de comunicar-se en anglès. El nou vocabulari es presentarà a partir de cançons, jocs i “flashcards”. Es contextualitzarà en un conte i es posarà en pràctica quan els nens i nenes escenifiquin aquets conte. Aquest procés es durà a terme quatre cops durant el curs. Així que a final de curs s’hauran treballat quatre contes, amb el seu respectiu vocabulari, cançons i rèpliques corals

Primària::

Musical Theatre Aquesta activitat oferirà als alumnes l’oportunitat de descobrir el seu talent tot explorant les bases tècniques del teatre musical. Els mestre començarà ajudant els infants a desenvolupar les seves habilitats en el cant, la dansa i la interpretació. Al principi, el professor es centra en cada tècnica per separat, i després treballa per unir-les totes d’una manera divertida, expressiva i creativa. L’objectiu de l’activitat és que els alumnes valorin l’expressió dramàtica com una eina per a relacionar-se amb l’entorn social i afectiu alhora que gaudeixin de l’experiència de pujar a un escenari, canar, maquillar-se, trobar un personatge, ballar, imaginar… i crear!

ALOHA MENTAL ARITHMETIC

ALOHA LLEIDA

ALOHA Mental Arithmetic és un programa de desenvolupament mental que utilitza l’àbac i el càlcul mental per aconseguir que els infants d’entre 5 i 13 anys desenvolupin la seva intel·ligència al màxim. D’aquesta manera, es perfecciona la memòria, la creativitat, l’atenció i la concentració, però també els aspectes no verbals de la comunicació i la intuïció. *ALOHA Mental Arithmetic ens vol oferir un taller de presentació, demostratiu i gratuït, al setembre, dirigit a pares, mares i infants per conèixer millor la seva activitat.

IOGA

ANANDA IOGA

A les classes de ioga per nens s’utilitzen jocs divertits i plens de sorpreses per a que moguin el cos a través de les beneficioses postures de ioga. Introduint els infants en la pràctica del ioga s’estimula la seva creativitat, imaginació i sensibilitat, a més de crear consciència de la seva conexió amb la naturalesa. A mesura que avancen les classes desenvolupa força, equilibri, flexibilitat i coordinació física i mental. Sempre des del respecte als altres i amb el treball en equip, realitzem una activitat no competitiva on desapareixen els rols i que no està basada en el premi. Aprenen a conèixer les seves emocions i poc a poc com gestionar-les. Si des de petits aprenen a mantenir la calma en situacions difícils, creixeran amb la ment i el cor forts.

ENSINISTRAMENT DE GOSSOS

FUD THERAPY

Activitat extraescolar per a tots els nens i nenes en qué puguin gaudir de fer esport, a l’hora que treballen amb gossos i aprenen a utilitzar una comunicació assertiva, fomentem la cohesió de grup, augmentem la tolerància a la frustració i aprenem a tenir paciència per obtenir bons resultats amb dos cadells que ens ajudaran a augmentar la seva autoestima i veure el què són capaços d’aconseguir amb el seu esforç. Es pot fer tant en català com en anglès.

ESCACS INFANTILS “Mou peça a l’Escola”

JOSEP OMS

Aquest és un projecte d’escacs adreçat a infants, dissenyat pel Gran Mestre Internacional d’Escacs Josep Oms. El projecte està creat per a nens i nenes de 4 i 5 anys, i de 6 i 7 i s’aplica mitjançant un nou mètode d’ensenyament/aprenentatge que combina la diversió d’un joc, la intel·ligència que aporta la ciència, la competitivitat i el respecte que ha d’acompanyar tota pràctica esportiva. Els alumnes aniran aprenent de manera lúdica i divertida. Amb l’equip de treball dissenyarem un programa de jocs, combinant teoria i pràctica, que de manera gradual anirem aplicant en les respectives classes.

ANGLÈS

SIT XAT ENGLISH

Primària i cicle inicial d’infantil::

Genki English Course Els alumnes d’educació infantil treballen basant-se en la metodologia Genki English. Es tracta d’un conjunt de materials i recursos basats en la idea d’aprendre amb entusiasme i aprendre amb significat. “Genki” és la paraula japonesa que significa “viu”, “ple d’energia” i “Entusiasme.

Cicle mitjà i superior:

My first English Course. Els alumnes de cicle mitjà i cicle superior treballen mitjançant la fusió de diverses metodologies agafant el millor de cadascuna d’elles. Per una banda es treballen activitats mitjançant la Total Physical Response (Resposta física total). Aquesta metodologia es basa en la idea de que la llengua s’aprèn parlant i la treballa en combinació amb el moviment per a incorporar-la mitjançant la cinètica. L’altra metodologia utilitzada és l’anomenada Task Based Learning (aprenentatge basat en tasques). Es tracta d’oferir als alumne eines per a comunicar-se funcionalment. Sobretot potencia que els alumnes intentin esforçar-se en comunicar-se en llengua estrangera fins i tot quan el resultat d’aquest intent no sigui perfecte.

FRANCÈS

LM IDIOMES

A través de diferents temàtiques (experiments, cinema…) treballem em projectes les diferents competències de la llengua fent activitats on puguin relacionar diferents aspectes de la seva vida diària. Les classes són exclusivament amb francès. Els projectes són mensuals i durant el mes ens endinsem en el tema i treballem la part de vocabulari, expressions i part de gramàtica corresponent.

Ens basem en els seguents puntes claus: Aprenentatge continuat, experiència divertida i interactiva, projectes relacionats amb la vida quotidiana en francès. Sempre que podem, utilitzem material real.

KIDS LAB (ROBÒTICA EN ANGLÈS)

SMART SCHOOL

El programa Kids Lab és un nou sistema d’iniciació a la robòtica educativa a partir de 6 anys, flexible, esglaonat, programable i educatiu per dissenyar i construir robots, despertant l’interès per la ciència i la tecnologia amb continguts curriculars STEM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques).
S’organitza en 4 nivells de dificultat creixent: Dream 1 (Starter), Dream 2 (Explorer), Dream 3 (Inventor) i Dream 4 (Competition). Cada nivell consta de 12 capítols, en cadascun es proposa la construcció d’un robot concret que s’utilitza per treballar diferents aspectes i matèries del currículum educatiu. S’inclouen activitats didàctiques amb continguts de matemàtiques, física, ciència, tecnologia, etc. Per aprendre experimentant i jugant!